Tuesday, January 24, 2012

Hadiah Dengan Tupperware

Saya tahu anda suka bila dapat hadiah...siapa yang tak suka kan? Saya pun suka jugak...Dengan Tupperware, macam-macam hadiah anda boleh dapat seperti produk Tupperware, voucher, handbag dan banyak lagi.  Haa...antara cara-cara nak dapatkan hadiah yang menarik ini ialah:

- Jadi ahli Tupperware. Dengan mendaftar keahlian, anda akan dapat starter kit dan di dalam kit ini ada hadiah daripada Tupperware untuk anda. Selain itu, anda juga akan dapat hadiah daripada saya (jika anda mendaftar dengan saya lah...).

- Jadi host party Tupperware. Anjurkan party Tupperware di tempat anda (rumah/dewan/rumah emak etc) dan ajak kenalan anda seramai mungkin. Sebagai host dan tuan rumah, anda akan mendapat hadiah. Kawan-kawan anda yang datang pun dapat hadiah jugak...

- Sahut challenge yang diberi. Setiap bulan, HQ akan bagi challenge kepada semua ahlinya. Contohnya, '..dengan pembelian minimum RM500.00 anda akan dapat gift..'.

- Lucky draw. Haa...rajin-rajinlah hadir meeting dan event yang dianjurkan Tupperware seperti Product Fair, training, Recognition Rally, meeting di BCO etc sebab confirm ada lucky draw masa event ni...

- Door gift. Masa Product Fair dan Recognition Rally pasti ada door gift. Anda boleh dapat produk Tupperware dan voucher tunai. Best kan?

- Beli produk promosi. Setiap bulan pasti ada promosi dalam katalog contohnya 'beli 6 set MM Mini Rectangular percuma 2 set MM Rectangular'. Jadi anda dah jimat kat sini sebab dapat free gift! Untunglaa....

Macamana...best tak? Mestilah best kan...
Anda nak hadiah daripada Tupperware? Jadilah sebahagian daripada team Nur & Tupperware sekarang. Hubungi saya di 013-3351433 atau emel di nurdantupperware@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment