Tuesday, May 20, 2014

Info Produk: Apricot




Produk penjagaan muka Apricot ini dirumus khas dan diperkaya dengan pelbagai ekstrak botanikal serta penuh dengan bahan-bahan berkhasiat. Ia bertujuan untuk mengimbangi kulit wajah yang berminyak dan memeliharanya agar cerah berseri. Diantara bahan-bahan yang terkandung di dalam set ini ialah aloe vera, minyak isirung aprikot, serbuk biji aprikot, ekstrak chamomile, SPF 15 dan Vitamin E.

Set Apricot ini terdiri daripada:
  1. Cleansing Mousse >> Mousse berbuih dengan biji-biji aprikot halus bertindak membersih liang roma bagi menghilangkan kotoran dan melindungi keseimbangan lembapan agar kulit sentiasa halus dan bebas cela. Sesuai digunakan setiap hari.
  2. Exfoliating Gel >>  Gel yang berasaskan air ini bertindak menanggalkan sel mati dan kotoran pada kulit yang menyebabkan liang roma tersumbat dan kulit kusam.
  3. Balancing Toner  >>  Losyen penyegar yang bertindak menyingkirkan sisa-sisa pencuci secara menyeluruh bagi menghalang liang roma daripada tersumbat. Ia juga membantu mengecilkan liang roma.
  4. Oil-Free Moisturiser SPF 15 >>  Krim yang melembap, menghidrat dan menyuburkan kulit tanpa meninggalkan lapisan melekit atau menyumbat liang roma ini mengandungi SPF 15 yang melindungi kulit daripada kesan negatif akibat terdedah pada cahaya matahari.
Harga

Cleansing Mousse
RM35.00 (150ml)

Exfoliating Gel
RM39.00 (125ml)

Balancing Toner
RM35.00 (150ml)

Oil-Free Moisturiser SPF 15
RM39.00 (75ml)

2 comments: