Monday, December 26, 2011

Lima Hari Lagi...

Lima hari lagi nak habis tahun 2011 dan muncullah tahun 2012...Harap masih sempat untuk close sale dan recruit dalam bulan ni sebab ada gift dari BCO kepada konsultan yang membuat sale lebih daripada RM1000.00 pada bulan Disember! I want that gift!!

2012 pastinya memberi semangat baru dengan misi yang semakin menarik dalam merealisasikan visi dan matlamat. Wahh, memang berkobar-kobar betullah saya dan Nida dalam merencana strategi bagi kejayaan team kami antaranya bagaimana nak memantapkan bisnes, mendapatkan prospek dan recruit, meningkatkan sales, meyakinkan customer tentang bisnes dan produk Tupperware serta banyak lagi...Di antara strategi yang difikirkan ialah menambah ilmu pengetahuan dalam bisnes ini, untuk itu kami harus menghadiri kelas dan training berkaitan serta menuntut ilmu daripada upline dan mereka yang telah berjaya.

Semoga tahun 2012 akan memberi kejayaan kepada kami, insyaALLAH...

Kepada team Nur & Tupperware...chaiyok, chaiyok...!!!!


Jika anda ingin menjadi sebahagian daripada team kami dan bersama-sama berkongsi kejayaan, hubungi saya di 013-3351433 atau emel ke nurdantupperware@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment