Tuesday, June 3, 2014

Info Produk: Ginger Set



Produk penjagaan diri Ginger ini terdiri daripada:
  1. Ginger Shower Milk Scrub >> Krim skrub yang diperkaya dengan Vitamin A, D & E ini bertindak mencerah, menghalus dan melembapkan kulit supaya kelihatan licin dan gebu. Ianya tidak melekit dan sangat melegakan. Sesuai digunakan setiap hari.
  2. Ginger Body Cream >>  Krim pelbagai guna dengan ekstrak lada benggala dan halia ini membantu melancarkan peredaran darah, mengurangkan sakit-sakit sendi, membakar lemak dan dapat memanaskan tubuh.
  3. Ginger Baby Oil  >>  Minyak pati dengan Vitamin A, D & E ini dirumus khas untuk muka dan badan. Ia membekalkan khasiat kepada kulit, dapat menyembuhkan luka, jerawat dan kesan regangan dengan berkesan serta merangsang sintesis kolagen pada tubuh.
  4. Ginger Plus Virgin Coconut Oil 2 in 1 Hair Shampoo & Conditioner >>  Formula syampu dan perapi 2 dalam 1 ini mengandungi khasiat terapeutik pati halia dan minyak kelapa dara. Ia dapat melegakan kulit kepala, menjadikan rambut sihat dan lembut serta mengaktifkan rambut kusam dan tidak bermaya.
  5. Ginger Plus Virgin Coconut Oil Hair Serum  >>  Serum ini dapat melembutkan semula rambut yang kering, kusut dan rosak. Ia juga dapat mengembalikan kehalusan tekstur rambut agar lebih lembut, ikal dan mudah diurus.
Harga

Ginger Body Wash
RM31.00 (500ml)

Ginger Shower Milk Scrub
RM25.00 (150ml)

Ginger Body Cream
RM29.00 (150ml)

Ginger Bio Oil
RM36.00 (120ml)

Ginger Plus Virgin Coconut Oil 2 in 1 Hair Shampoo
RM22.00 (250ml)

Ginger Plus Virgin Coconut Oil Hair Serum
RM33.00 (40ml)

No comments:

Post a Comment